לשיחת ייעוץ: 03-6888838
פיצוי של 150,000 ₪ בשל תאונת אופניים (ת”א 11-12-21997)
הזכויות שלך,
המומחיות שלנו!

פיצוי של 150,000 ₪ בשל תאונת אופניים (ת”א 11-12-21997)

צוות משרד עו"ד בירן

סיפור הצלחה נוסף למשרדנו המדגים, כי הסבלנות משתלמת.

מדובר באירוע תאונת דרכים, בו הלקוחה שלנו רכבה על אופניים בעת שאדם שהחנה את רכבו במקום אסור לחניה, פתח את הדלת, הפילה ארצה בעוצמה רבה וגרם לה לפגיעה קשה.

במהלך ניהול התיק עלו בעיות רבות. בראשית, ללקוחה שלנו לא היו את פרטים אודות הרכב שפגע בה. לאור כך, הגשנו את תביעתה כנגד קרנית – הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. אלא שקרנית, הכחישה שהאירוע בכלל נחשב כתאונת דרכים לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ובעל הרכב, הכחיש שמכיר את התובעת והיה מעורב בתאונה, אפילו עמדנו על כך שגרסת בעל הרכב תיבחן באמצעות פוליגרף בכדי להוכיח שאינו דובר אמת. לא זו אף זו, למרבה הצער, במהלך ההליך התובעת עברה שבץ מוחי מאד קשה שהשפיע על מצבה התפקודי ובכך, “הנמיך” את הנכות שנקבעה לה כתוצאה מהתאונה.

מבלי להכביר במילים, התיק עבר תלאות אך לא השארנו אבן אחת לא הפוכה למען הלקוחה.

היום, אחרי שנים של ניהול ההליך, ניתן פסק דינה של כב’ השופטת אירית מני גור בבית משפט השלום בהרצליה בהליך אזרחי שמספרו 21997-12-11 המקבל את כל הטענות שלנו, באשר להיות מקום חניית הרכב מקום אסור, את היות התאונה נכנסת בגדר חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים וכי השבץ המוחי שהתובעת עברה, לא השפיע על מצבה באופן חמור יותר מהשפעות התאונה על תפקודה ולתובעת נפסק סך של 115 אלף ₪ (חרף מצב רפואי קודם קשה והעובדה שכבר יצאה לגמלאות).

אמנם, ניהול ההליך היה רצוף קשיים ואף ארך זמן, אבל התוצאה, שהעלתה חיוך על פניה של התובעת, אחרי שנים רבות של סבל – שווה לנו את הכל.

לקריאת פסק הדין המלא, לחצו כאן.

להערכת סיכויי תביעתך ושוויה, קבע פגישת ייעוץ חינם:

טלפון: 03-6888838
פקס: 03-6888818
אנו מתחייבים לדיסקרטיות ולשירות מקצועי ומהיר על-ידי עורך דין מנוסה ומיומן