עו”ד תאונות דרכים

עו”ד תאונות דרכים

תאונת דרכים מהווה אירוע דרמטי ומורכב לכל המעורבים בה – ראשית עקב ההפתעה הכרוכה בעצם התרחשות התאונה, שכן, תאונות דרכים לעולם אינן צפויות; שנית, לעתים רבות תאונות הדרכים מסתיימות בפציעות של המעורבים בהן ואף במוות; כמו כן כתוצאה מהתאונה הנפגעים נאלצים להתמודד, בעל כורחם, עם השלכות גופניות, נפשיות וכלכליות כגון אשפוז בבית חולים, כאבים, טראומה נפשית, נכות, הפסד ימי עבודה, פגיעה קשה ביכולת ההשתכרות ועוד.

על מנת לסייע לנפגע תאונת הדרכים להתמודד במצבים אלו, המחוקק הישראלי קבע כי כל אדם שנפגע בתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי כספי (בהתאם למקרה) ללא קשר למידת אשמתו בתאונה. זאת, מתוך כוונה לתת לנפגע תאונת הדרכים כלים להתאושש מהתאונה ולחזור מהר ככל האפשר לשגרת חייו. עם זאת, הנפגע בתאונת הדרכים, אשר עסוק וטרוד בהתמודדות עם השלכות התאונה ובדאגה למצבו הרפואי והכלכלי לאחריה, אינו יכול לגייס בכוחות עצמו את האנרגיה והידע הדרושים להתמודדות המייגעת והמסובכת עם חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי, אשר אינם ששים להקל על הליך קבלת הפיצויים. לכן, כבר בתקופה הסמוכה לתאונה, ישנה חשיבות רבה בקבלת סיוע מעורך דין תאונות דרכים הבקיא בתחום לצורך קבלת הפיצויים.

תאונת דרכים בדרך לעבודה

אם נפגעתי בתאונת דרכים במהלך עבודתי, האם אני זכאי לפיצויים?
כן, בוודאי. במצב כזה, הנפגע יכול לתבוע פיצוי גם מחברת הביטוח שלו וגם מהמוסד לביטוח לאומי.
כל תאונה שהתרחשה בדרך אל העבודה וממנה, וכמובן במהלך העבודה עצמה, מוגדרת כתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה.

האם במצב הנ”ל אני זכאי לפיצוי מוגדל?
לא, במצב כזה לא יהיה “כפל מבצעים”.
אמנם, הנפגע זכאי לתבוע פיצויים משני מקורות שונים, אך בכל מקרה ייקבע סכום מקסימלי המבטא את הנזק שנגרם לנפגע.

סיוע משפטי של עו”ד תאונות דרכים ממשרדנו

ראשית, למה דווקא אנחנו? שלוש סיבות חשובות ועיקריות:

1. ניסיון מוכח לאורך שנים בתחום ומאות תיקים שנוהלו והסתיימו בהצלחה.
2. רשת היכרויות ענפה עם מומחים רפואיים הנדרשים לקביעת גובה הפיצוי.
3. מולנו לא עומד לקוח, גם לא עומדת ההזדמנות להרוויח עוד קצת כסף – מבחינתנו, כל אדם המגיע אלינו שרוי במצוקה לאחר שעבר חוויה לא נעימה ולעתים אף טראומטית ותפקידנו הוא לסייע לכל אחד לחזור למסלול חייו במהירות האפשרית!