לשיחת ייעוץ: 03-6888838
פיצוי של 350,000 ₪ בעקבות מקרה של רשלנות רפואית
הזכויות שלך,
המומחיות שלנו!

פיצוי של 350,000 ₪ בעקבות מקרה של רשלנות רפואית

צוות משרד עו"ד בירן

למקרי רשלנות רפואית פנים רבות.

לעיתים, ישנה התרשלות במתן טיפול רפואי, התרשלות באבחון מחלה, ביצוע שגוי ורשלני של פעולה רפואית ולעיתים, ישנם מקרים שמשלבים את כל הנ”ל יחד, בשילוב של אטימות שגובלת באכזריות כלפי אדם, אשר מובילה לתוצאה קטלנית.

כזה הוא המקרה של מרשנו זכרונו לברכה. מדובר במקרה טראגי ומזעזע של זלזול הצוות הרפואי בתלונות המנוח, אשר אשפז את עצמו בבית חולים פסיכיאטרי לאור דיכאון ומחשבות אובדניות. במהלך אשפוזו, הצוות הרפואי קבע, כי המנוח הינו מתחזה ומדווח על תלונות שקריות למטרות של “רווח משני”. כל זאת כשהמנוח זועק לעזרה ולתמיכה וכשהוא סובל ממצב דכאוני קשה.

יממה וחצי לאחר ששוחרר מהמוסד הרפואי, אשר היה צריך לדאוג לשלומו , המנוח שם קץ לחייו.

למרבה הצער, התאבדותו התאפשרה גם “הודות” לרשלנותה של משטרת ישראל, אשר הייתה מעסיקתו של המנוח ואישרה לו לשאת נשק אישי, בזמן, שהייתה מודעת לכך שהוא סובל ממצב נפשי קשה ביותר (טופל אצל קב”ן של המשטרה) ויכול לגרום לעצמו נזק. באותו הנשק, המנוח השתמש כדי להתאבד.

תביעתו הוגשה באמצעות משפחתו של המנוח כנגד המוסד הרפואי בו היה מאושפז וכנגד משטרת ישראל. התביעה שמספרה ת.א. 22486-06-13 התנהלה בבית משפט השלום בהרצליה בפני כבוד השופט עמיעד רט.

התביעה התנהלה בבית המשפט והן בפני מגשר וניהולה היה לא פשוט, לאור העובדה שחרף ההתרשלות הברורה של הגורמים שנתבעו, המנוח למעשה המית את עצמו ובכך ניתן לראות 100% אשם תורם מצידו. פעמים רבות תביעות של מתאבדים מסתיימות בסכומים זעומים ואף בדחייה ללא פיצוי, אך בזכות ניהול נכון של ההליך, הצלחנו להשיג למשפחתו של המנוח פיצוי אדיר בסך של 350,000 ₪.

להערכת סיכויי תביעתך ושוויה, קבע פגישת ייעוץ חינם:

טלפון: 03-6888838
פקס: 03-6888818
אנו מתחייבים לדיסקרטיות ולשירות מקצועי ומהיר על-ידי עורך דין מנוסה ומיומן